27 grudnia 2014

Święta, święta i po świętach

Zarówno okres przedświąteczny, jak i same święta spędziłam bardzo miło. Na wigilię udaliśmy się całą rodziną do babci, gdzie wspólnie mogliśmy przeżywać ten szczególny moment. Gdy już podzieliliśmy się opłatkiem, zjedliśmy barszcz, a także inne potrawy, przyszedł czas na rozdawanie prezentów. Dostałam trochę kosmetyków i kalendarz. Jednak największą radość sprawia mi dawanie prezentów. Też tak macie? :)

W drugi dzień świąt, całą rodzinką wybraliśmy się na krótki spacer. W końcu spadł wyczekiwany przeze mnie śnieg, więc nie mogłam go sobie odpuścić. Miałam także okazję zrobić kilka zdjęć (tak naprawdę nie ja je robiłam), na których widać uroki zimy. Teraz pozostaje mi  tylko czekać na jeszcze więcej śniegu. :)
 
 Ostatnio razem z moją przyjaciółką założyłam kanał na YouTube. Dzisiaj nagrałyśmy nasz drugi filmik. Zdajemy sobie sprawę, że jeszcze dużo musimy się nauczyć, jednak mamy nadzieję, że nasz kanał spodoba się wielu osobom. Tym bardziej, że uwielbiamy to robić! Serdecznie zapraszamy do subskrybowania i komentowania! (Filmik znajdziecie na dole) :)
 

1 komentarz:

  1. U mnie już duużo śniegu z czego niezmiernie się cieszę ;D. Ciekawy filmik ,czekam na kolejne :)).
    Tymczasem ja zapraszam Cię na mój nowy blog z opowiadaniem, jest dopiero I rozdział, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)