28 lipca 2015

Jeden dzień nad morzem - Cardiff


Mój pobyt w Anglii dobiegł końca, jednak jeszcze dzisiaj postanowiłam troszkę powspominać i opowiedzieć Wam o naszej krótkiej wycieczce nad morze. Po dwóch godzinach podróży dojechaliśmy do miejscowości o nazwie Cardiff. Na początku pogoda nie zachwycała, dlatego żałowałam, że nie wzięłam ze sobą nic cieplejszego, jednak po chwili słońce postanowiło zaszczycić nas swoją obecnością i ogrzać nasze ciała swoimi promieniami. 
Po krótkim spacerku i zrobieniu sobie kilku fotek postanowiliśmy wstąpić na kawę. Udało nam się znaleźć miejsce na dworze gdzie nie wiało, więc w spokoju mogliśmy usiąść i obserwując mewy (za którymi jednak nie przepadam) wypić nasze latte.
Spacerując wzdłuż plaży rozmawialiśmy, wygłupialiśmy się, aż w końcu doszliśmy na wzgórze, z którego podziwialiśmy piękne widoki. Mimo, iż moja sukienka nie pozwala mi na stawianie dłuższych kroków, spędziłam tam miło czas z rodziną, a to chyba najważniejsze.









                                                                                         dress - Primark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję :)