31 grudnia 2015

Podsumowanie roku 2015

Nadszedł czas na podsumowanie roku 2015. Na początku miałam wrażenie, że wcale nie był to udany rok, jednak gdy zobaczyłam ilość zdjęć przedstawiających minione wydarzenia, zmieniłam zdanie. Jednym z nich był wyjazd do Anglii na trzy tygodnie. Spędziłam tam wspaniałe chwile z rodziną - odwiedziliśmy Cardiff, poszliśmy na pole truskawkowe i  zrobiliśmy mnóstwo zdjęć. W wakacje po raz pierwszy pojechałam z rodzicami na Mazury i jestem pewna, że w przyszłym roku tam wrócę -  nie bez powodu to miejsce nazywane jest "krainą tysiąca jezior". Moja szkoła także zorganizowała nam kilka wycieczek m.in do Drezna i Szklarskiej Poręby. 
W roku 2015 nie zabrakło wspaniałych chwil spędzonych z moimi przyjaciółmi. Szalone sesje zdjęciowe z Gabi i Dośką, nowe covery tworzone razem z Olą.
 
Wydaje mi się, że mój blog zaczął się rozwijać. Udostępniam regularnie wpisy, staram się aby zdjęcia były coraz lepsze i chyba zaczęło mi to wychodzić.
 
Chciałam wszystkim moim czytelnikom życzyć szczęśliwego nowego roku! Mam nadzieję, ż Wasze marzenia się spełnią, a także zrealizujecie wszystkie swoje postanowienia. Jeszcze raz - HAPPY NEW YEAR!!!















































7 komentarzy:

  1. Mogę przyznać, że ten rok był naprawdę udany ;) piekne zdjęcia!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie i piękne zdjęcia ^^
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podsumowanie, piękne zdjęcia! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cieszę się, że rok 2015 się skończył, bo nie był dla mnie zbyt dobry. Oby ten był lepszy! Szczęśliwego nowego roku tak poza tym :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)