31 stycznia 2016

Najlepsze stylizacje blogerek - styczeń

Styczeń dobiega końca, a to oznacza kolejne podsumowanie miesiąca. Blogerki zaskakiwały różnymi stylizacjami, dlatego ciężko było wybrać mi tylko pięć najlepszych. Uważam, że wiele dziewczyn stworzyło wspaniałe, pomysłowe outfity, a poniższe miejsca to tylko i wyłącznie mój wybór.
 
5.
 
Stylizacja Wendy urzekła mnie prostotą, jednak nie oznacza to, że nic ciekawego się tutaj nie dzieje.
Gdyby nie odkryte ramiona, całość mogłaby wydawać się nudna, co jednak tutaj nie występuje.
Jestem wielbicielką koloru czarnego, dlatego stylizacja
 total black  zwróciła moją uwagę.
 
 
 4.
 
Styl ShinySyl zawsze mnie urzeka. Blogerka nie boi się eksperymentować z różnymi fasonami, za co ją podziwiam. Podoba mi się połączenie długiej sukienki ze skórzaną kurtką i czarnymi kozakami.


 3.
 
Tutaj na pewno nie jest nudno. Najbardziej spodobała mi się torebka, która idealnie wpasowała się w resztę stylizacji. Czasami dodatki potrafią nadać reszcie odrobinę smaczku, tak jak zrobiła to czapka z fioletowym pomponem.
 
 
 
2.
 
Jedna z moich ulubionych stylizacji. Zwykła a jednak niezwykła.
 
1.
 
Nadeszła pora na miejsce pierwsze. Zdecydowanie jest to jedna z najlepszych stylizacji. Bardzo dziewczęca, a zarazem bardzo kobieca. Podoba mi się połączenie białej sukienki za kolano z płaszczem w odcieniu butelkowej zieleni.
 
 

10 komentarzy:

  1. cudowny blog i piękne zdjęcia :)
    Będę wpadać częściej ~!

    http://paulinaborek.blogspot.com/

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja pierwsza jest naprawdę cudowna ! Taka nawet powalająca, mająca w sobie delikatność zapewne dzięki sukience i jeszcze ten płaszczyk. Jest nieziemska ! Dzięki tobie odkryłam dwa nowe blogi, które z chęcią będę śledzić.

    Bykocur

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest najlepsza ♥

    Pozdraiwam i zapraszam do siebie xoxo
    http://lucky-veronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tych wszystkich pięciu to stylizacja blogerki numer dwa mi się najbardziej podoba :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są rewelacyjne, jednak najbardziej spodobała mi się przedostatnia :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne stylizacje ! super blog
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią zerknę na te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You have a great blog :)
    I follow you! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)