7 czerwca 2017

Idealne buty na lato z sieciówek

   Ostatnio robiłam dla Was przegląd sukienek na lato, który możecie znaleźć tutaj, natomiast dzisiaj postanowiłam skupić się na butach. W tym sezonie na ulicach możemy zobaczyć espadryle, zarówno te na koturnie jak i te na płaskiej podeszwie, Są one idealną propozycją na okres wakacyjny. Wyglądają stylowo, a także są bardzo wygodne. Moje serce podbiły również sandały na słupku. Pięknie wyglądają w połączeniu ze zwiewnymi sukienkami, jak i prostymi jeansami lub shortami. Na plażę warto zabrać ze sobą parę sandałków lub klapek, chociaż moim zdaniem, jeżeli ktoś spędza lato w mieście sprawdzą się równie dobrze.










                                                                     Marks&Spencer









7 komentarzy:

  1. Bardzo fajne buty :D
    Te czwarte mega :*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty niezbyt mi się podobają, aczkolwiek trzecie są niczego sobie :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty wszystkie mi sie mega podobają ^^


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czwarte są świetne :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej wpadły mi w oko buty nr 4 :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)