22 września 2017

Płaszcze na jesień - inspiracje

 Niedawno pisałam o butach, a także o okryciach głowy idealnych na tę jesienną porę. Dzisiaj postanowiłam skupić się na płaszczach. W tym sezonie najbardziej spodobały mi się te w kolorze butelkowej zieleni, jednak nie zabraknie też beżu, który idealnie pasuje do wielu stylizacji, a także trochę koloru. Warto zaopatrzyć się także we wzorzyste okrycie lub ciepły kożuszek. Jesień jest jedną z moich ulubionych pór roku, dlatego cieszę się, że znowu możemy wskoczyć w ciepłe płaszcze i swetry. Poniżej przygotowałam dla Was kilka inspiracji, które znalazłam na Pintereście. Koniecznie dajcie znać, jak Wam się podobają. :) 











2 komentarze:

  1. Ja tej jesieni stawiam na beżowy, czarny i lawendowy płaszcz <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)