9 stycznia 2018

Top 5 profili na instagramie 2017

   Przez ostatni rok na moim instagramie przybyło wiele kont, które obserwuję i odwiedzam prawie codziennie. Dzisiaj chciałam przedstawić Wam moją ulubioną piątkę minionego roku.:)




Na tym profilu znaleźć możemy mnóstwo modowych inspiracji, a także pięknych zdjęć.
Allegra nagrywa również filmy na youtube, do których linka znajdziecie w opisie na jej koncie.



Jeżeli chcecie cofnąć się w czasie, koniecznie odwiedźcie to konto. Piękne stylizacje, klasa, a przede wszystkim kobiecość. Uwielbiam ten profil!




Na te konto natrafiłam pod koniec roku. Uwielbiam prezentowany tutaj styl, a także retro klimat zdjęć. 




Gdy zobaczyłam te zdjęcia przepadłam! Piękne kompozycje, układanki i książki, książki i jeszcze raz książki! Znajdziecie tu recenzje różnych tytułów, a także mnóstwo niesamowitych inspiracji. Pięknie utrzymane konto!




Na koniec ostatnio uwielbiany przeze mnie profil. Tutaj także znajdziemy recenzje książek, przepisy na ciasta oraz piękne układanki. Uwielbiam starannie utrzymane konta, a także przepiękne, dopasowane fotografie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz dziękuję :)